De vereniging

ODIVAL, Ontspanning Door Inspanning Voor Alle Leden, is ontstaan uit een fusie van E.G.V. en D.E.S. op 1 januari 1975. Als datum van oprichting is de datum van de oudste vereniging aangehouden, namelijk 28 januari 1927.

Onze vereniging is één van de grootste verenigingen uit Eibergen met ruim 250 leden. Het ledenbestand bestaat uit mensen van alle leeftijden. De lessen worden aangeboden aan peuters vanaf 2 ½ jaar, jeugd, volwassenen en ouderen. Er worden verschillende disciplines aangeboden, waardoor er voor iedereen wel een sport te vinden is! Selectie, recreatief, ontspannend, inspannend, kortom iedereen kan op zijn of haar niveau bewegen bij ODIVAL.

Indien u vragen en/of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact op met de leiding of bestuur. Of mail naar info@odival.nl.